Profil użytkownika inheracil

Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Człowiek, który sprzedał swoją skórę (2020)

Czy sztuka powinna stawiać sobie granice? To pytanie, które zadaje Kaouther Ben Hania w swoim drugim pełnym metrażu p.t. Człowiek, który sprzedał swoją skórę. Nie zatrzymuje się tylko na nim, oferując
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

L'événement (2021)

Prawo do decydowania o własnym ciele to jeden z najważniejszych postulatów ruchu feministycznego. W Europie Zachodniej sprawa jest już wygrana, przynajmniej w kwestii przerywania ciąży, dlatego podejmująca
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Competencia oficial (2021)

Gaston Duprat kontynuuje swoją krucjatę przeciw kulturowym świętościom. Po brutalnym ataku na wielką literaturę (Honorowy obywatel) i malarstwo (Moje arcydzieło) przyszedł czas na najważniejszą ze sztuk.
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Freaks Out (2021)

Kino nowej przygody już od dawna pozostaje martwe, jednak od czasu do czasu znajduje się twórca, który próbuje je wskrzesić. Tym razem za kinową nekromancję zabrał się Gabriele Mainetti, twórca zaskakująco
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Żeby nie było śladów (2021)

Sprawa śmierci Grzegorza Przemyka to temat jednego z najgłośniejszych reportaży ostatnich lat. Cezary Łazarewicz wybrał ją, żeby pokazać bezwzględny system państwowy, którego głównym celem jest obrona
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Kapitan Volkonogov bezhal (2021)

Natasza Mierkułowa i Aleksiej Czupow znów chcą zaskoczyć wszystkich. Opowiedzenie o Wielkim terrorze z perspektywy członka służb specjalnych to wybór co najmniej kontrowersyjny. Kapitan Wołkogonow bieżał
Krzysztof Osica opublikował(a) recenzję filmu: Krzysztof Osica

Odbicie (2021)

Walentyn Wasjanowicz wyjechał dwa lata temu z Wenecji z główną nagrodą w konkursie Orizzonti. W tym roku stawka jest wyższa, jego Odbicie walczy o Złotego Lwa. Reżyser powraca do tematu wojny na Ukrainie